Tak, do tego rodzaju powierzchni zamkniętych dedykowana jest metoda odciągania wgnieceń gdzie odpowiedni adapter nakłada się specjalnym klejem na zewnątrz. Po utwardzeniu kleju wgniecenie jest wyciągnięte za pomocą młotka bezwładnościowego. Klej i adaptery są następnie usuwane.
Jeżeli chodzi o samochody po gradobiciu to pojedynczy uszkodzony obszar przeznaczony do naprawy nie powinien przekroczyć średnicy około 50 mm, ale jest to sprawa przeznaczona do indywidualnej oceny. Nie zapominajmy, że samochód po gradzie to kilka nawet do kilkuset wgnieceń na jednym elemencie! Natomiast jak zobaczą Państwo w naszej galerii uszkodzenie tzw. parkingowe nie mają takich ram. Każde jest w innym miejscu karoserii, różnego rozmiaru , do każdego jest inne ?dojście? tak więc w przypadkach wgnieceń parkingowych bardzo duże znaczenie ma doświadczenie technika dokonującego naprawy.
Czas oczekiwania uzależniony jest od ilości i wielkości wgnieceń, od stopnia demontażu i montażu itd. Drobne wgniecenia są zwykle eliminowane w ciągu kilku godzin. Dla większej szkody jak np. grad, uszkodzenia osłon i dachu czas oczekiwania może wynosić od 2 do 4 dni roboczych przebywania pojazdu w doświadczonym warsztacie naprawczym.
Progi są elementami konstrukcyjnymi, tak więc ich naprawa jest utrudniona. W związku z licznymi zapytaniami właśnie w tej kwestii wdrożyliśmy naprawy panelowe, które pozwalają na likwidację takich uszkodzeń, jednocześnie nie naruszając konstrukcji samochodu.